Ximena presenterer på kickoff

Lar utviklere fokusere på utvikling

Vårt nyeste produktområde er rettet mot våre egne utviklere. Hos oss skal ting bare funke.

Utviklerne i Oslo Origo jobber iherdig for å forenkle hverdagen for hundretusenvis av innbyggere. Vårt nyeste produktområde har som mål å gjøre hverdagen lettere for utviklerne selv.

Produktområdet Utviklingsopplevelser kunne i forrige uke markere oppstarten med en kickoff fylt av fag og moro. Leder Ximena Støen antyder at oppdraget ligger i navnet.

– «Utviklingsopplevelser» kommer av at det aller viktigste vi gjør er å forbedre hverdagen til produktteamene, forteller Ximena.

Også teknologisjef Andreas Jacobsen er overbevist om at utviklere både jobber og trives bedre når plattformen er ivaretatt. Slik kan de vie mer tid til å lage løsninger for Tim, innbyggeren i Oslo kommune.

– Det er en kjempestor verden av teknologiske muligheter, og plattformoperasjonen skal sørge for at [utviklerne] får det beste og at det bare funker, sier Andreas.

Se videoen under for en sniktitt på hvordan Utviklingsopplevelser skal ivareta utviklerne i Origo.

Kunne du tenke deg å bli en av oss?

Vi er på utkikk etter utviklere og designere.

Se ledige stillinger